Menu Hledat
Poradíme vám:
+ 420 461 722 585

Občas se setkáváme s novými praktikami konkurence, které nejsou dvakrát férové vůči kupujícím a rovněž vůči nám  – jakožto spoluhráčům. Vnitropodnikově pak nad konkurenční nabídkou zazní: "pokud to tak zákazník chce, má to mít!"

NESROVNÁVEJTE JABLKA S HRUŠKAMI

Při slovní úloze v hodinách matematiky bylo zadání pro všechny stejné. Výsledek se rovněž očekával stejný. U cenových nabídek na fasádu je ale pozice trochu jiná.

17414 
Představte si… Chcete novou fasádu. Poptáte firmy a dál už jen čekáte na nabídky a očekávané tučně vyznačené konečné číslo. Pokud šlo o stejné zadání (už zde se tak často chybuje) budou čísla podobná, ne? 

Navíc tímto stylem lehce dojde k tomu, že budete slepě porovnávat jablka s hruškami.

Při porovnávání berte v potaz:

  • plochu nové fasády (výměra) – je u obou nabídek stejná?
  • položky v rozpočtu (jsou u nabídek stejné?) 
  • vlastnosti fasády – porovnávám srovnatelné?
  • materiál (plast x kámen)
  • kvalita vstupních materiálů (jak kvalitní jsou materiály, z čehož je fasáda vyrobena?)
  • životnost (nepopraská, neodmrzne)
  • funkčnost (nezatéká, odvod vodních par, důkladné zaizolování) 

SLEVA /AKCE 25%, 30% 

Toho jsme snad všichni přesyceni. Zajímejte se, na jakou položku se sleva vztahuje. Často to bývá úplně ta nejnižší. 
Poslední upozornění na které je třeba si dávat pozor v položkovém rozpočtu nenajdete. Je jím důvěryhodnost firmy. Ověřte si, komu své peníze hodláte dát. 

Autor: Petr


 

Kontaktujte nás